Imorgon gäller det...

Tjingeling Badring!



Igår så var det ju nyårsafton. Jag firade det genom att vara med kompisarna ^^, Vi var hemma hos en som Camilla känner, Sjöqvist, klockren männska det xD Hade jätte kul :) Vi spelade twister i lag, mitt lag vann ^^ o jag vann över Carro :P hihi ^^, Men sen efter 12 slaget så var jag ju "lite" trött... men bara "liite".. När vi väl gick hem till Camillas pappas lägenhet där vi skulle sova så var jag dödstrött, och jävligt irriterad xD Fy fan va sur jag va xD F'låt.. =P Men mådde inte så bra heller, fast hade inte druckit så mycket xD Jag tror d va en blandning av cidern o maten xD jaja skit samma ^^,   Tack för en skojsig kväll iafall =D

Nyårslöften... Ja det har jag minst ett :) Bara äta godis en gång i veckan. Jag behöver verkligen sluta med att äta så mycket :)

Imorgon är det fredag.. Alltså piercingen.. ^^, Scary!! =) Ska pierca mig här i Kungsbacka på Two Hearts =) Jag hoppas det inte gör för ont ^^, Men man överlever :) Ska bli kul iafall ^^,

Nu ska jag nog gå ner o käka nåt, börjar bli rätt hungrig :P Ska kolla med mammsen om vi ska göra nån mat ^^
Sen efter det ska jag nog sova, är skit trött xD
Ha det gött!!



Lev liver för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: taddo

hmm du vann enbart för att du knuffade omkull mig :P Men jag bjuder på det. :)

2009-01-02 @ 07:07:38
URL: http://taddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0