Jag gjorde det :D

Tjingeling Badring!



Jag vågade pierca mig.. xD Jag klarade det :D Det blidde en grön piercing iafall, gjorde lika ont som när man tog hål o öronen typ :P men det blev fin fint :) Ska snart iväg o bowla ^^, ska bli skojs.. Har inte gjort det på ett antal år (typ så där 8-10 xD) så blir lite intressant hur det går xD Lycka till, till mig :D

 Piercingen ^^, o min blekfisiga mage :D

Nu ska ja på dass xD Intressesmurfarna hoppar! xD Sen ska jag åka snart :P
Ha d gött!



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Sandra

GUD VA SNYGGT DE BLEV!!! :D

och alla vet ju att grönt e lätt den snyggaste färgen :P

2009-01-03 @ 13:46:44
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: frida

fatta hur kul vi hade de ^^

2009-01-07 @ 01:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0