Låt mig gå under!

Tjigneling Badring!



Idag hade vi en vanlig dag i skolan igen. Med massa lektioner å skit. Mår fortfarande piss, men det har blivit värre än imorse. Då hade jag bara ont  halsen, men nu har jag ont i huvet o öronen. Kul! eller inte... Men jag är inte den som brukar bli särskilt sjuk (kan inte bli sjukare än vad jag redan är :P), utan jag brukar bara vara väldigt förkyld som håller  sig en längre tid. Men just nu hade jag önskat att jag ahde feber eller något annat så jag kan stanna hemma från skolan :P Jag får typ inte vara hemma om jag inte är riktigt sjuk xD

Har kännt mig allmänt hängig idag iafall... F'låt om det gått ut över er andra.. Men just nu vill jag bara gå under.. Jag har så mycket jag vill säga, och berätta vad jag tycker och tänker. Men jag kan inte göra det. Jag klarar inte av det.. Vågar gör jag inte heller. Som sagt, jag är riktigt konflikträdd.. Hatar konflikter, spelar ingen roll om jag är inblandad eller ej jag mår dåligt ändå..

Jag var och träffade Sofia efter skolan idag iafall, var skönt att få tankarna på något annat :) Vi har inte träffats på såå länge :(   Var riktigt kul att snacka igen :D Hon pluggar uppe i lyksele (stavning?) så det är anledningen till att vi inte ses så ofta.. Lite tråkigt, men man får massa och prata om när man väl ses :) Även om det typ är ett år mellan varje gång :(   Lite tråkigt d.. Men vi tog en fika på Linnea´s, o prata massor :) Trevligt Trevligt :) 
Du får ha det super sen när du försvinner igen :)

När jag kom hem så vart det mat, jag käkade tre fiskpinnar, mer kunde jag inte äta.. Sen gör det ont i halsen av att svälja så jag får väl se om jag kan äta mer sen. Ikväll blir det antagligen att hänga framför tvn med familjen, är Let's Dance på tv så det blir kanske att se det? Vi får se, Vi får se :)

Nu ska jag väl spela lite croc eller nåt sånt, för på msn var det ju livat.. eller inte det nej...

 

Croc äger alla :D Min kärlek ;) Efter kudden!!!  ;P


Aja, hoppas att alla får en härlig helg, jag får väl se vad jag hittar på, hemma o slappa kanske.?!
Ha d gött :)


Ps: 83 skoldagar kvar, Innan studenten...



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Linda

LÄGG AV!!! DET ÄR INTE ÄNS EN BIG BROTHER SESSONG :O?

2009-01-09 @ 17:56:47
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: Jaa, de som var inlåsta i bigbrother var ju där i 100 dagar, och då är det mindre kvar tills vi ska ta studenten :O.

2009-01-09 @ 22:28:15
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0