Let's Dance ikväll ^^,

Tjolahejsan!


Nu sitter jag hemma, åt för en stund sen, så nu e ja mätt o belåten ^^, Ska sitta här en stund, kanske sova en liten stund med innan träningen :)  Är rätt trött så en powernap är nog behöveligt ^^, Sitter här och gäspar så att ögonen rinner xD haha :P

Träning med Leif halv 7 sen med =P Får se hur den blir. Har inte tränat fotboll ute på över en månad xD Så blir nog rätt jobbigt ^^, Men kul hoppas jag :D Jag får hålla ihop med de gamla xD Jag, Billy o Erika xD Hahaha xD Vi är ju inte särskilt mycket äldre än de andra, men det är vi som kommer uppifrån typ xD

Nej nu ska jag nog ta mig en liten powernap som sagt ^^,
Ha d gött alla så höres vi aksnke efter träningen och Let's Dance ikväll :D :D


Dagens Citat: "Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro komer att se till att det blir så."   William James

Dagens Namn:  Frej och Freja   Grattis till dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0