Panik!!

Hej hallå alla därute :D



Idag i skolan så skulle vi kolla upp lite med projektarbetet, med ljus och ljud och lite sånt. Nu har jag Panik!!! Vi var tvugna att flytta teatern till onsdagen istället för tisdagen. Så nu måste vi ringa och mejla alla klasser och höra med dem om de kan komma onsdag istället. Får hoppas att det är okej. Vi måste också börja öva på våra repliker!! Det är mindre än 2 månader kvar!! Rädda mig xD Det är massa till som vi måste fixa, foaje värdar bland annat. Hoppas att vi lyckas bara. Är riktigt stressad över detta. Men slutar nog bra hoppas jag..

Imorgon ska jag ha min gympalektion. Fyspass! Jag hoppas att det kommer folk till lektionen så att man itne står där o ingen är emd, inte särskitl kul. Men jag håller tumamrna för det bästa :)

Om en timme är det så träning som sagt. Skoj! Orkar inte igentligen :P Men man känner sig bra efteråt när man väl genomfört den ^^,  Måste väl gå och byta om snart ^^,

Ha d gött alla ^^,


Dagens Citat: "Jag vet vad jag flyr ifrån, men itne vad jag söker efter." Michel de Montaigne

Dagens Namn: Henrik - Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; något problem med servern antar jag, men har telefon nr så ringer imorgn llr på onsdag :)

2009-01-19 @ 17:51:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: taddo

Är det något mer än statist roll ni behöver säg till... ÄR jag ledig så hjälper jag till :D

2009-01-19 @ 21:03:46
URL: http://taddo.blogg.se/
Postat av: svärd

jag känner så med men känns som jag inte har nått att säga till om

2009-01-21 @ 07:59:30
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0