Segt!

Tjingeling Badring!



Sitter nu här framför datorn och har inte den blekaste vad jag ska hitta på. Visst klockan är bara 10 typ, men endå.. Ikväll är det körslaget, det ska jag se ^^, Frida kommer hit ikväll med :) Jag ska vara barnvakt åt henne ^^, Så ska jag hjälpa henne fixa med sin blogg :) Får se om vi lyckas =P Kan ju hoppas att vi gör det iafall :D Sen får jag väl se vad vi hittar på. Vet inte riktigt när hon kommer hit, men det märker jag väl :D
Men fram till dess att hon kommer får jag försöka fundera ut något roligt att göra. Ska kanske åka ner o handla godis xD Får ju bara äta godis en gång i veckan nu ^^, Så man ska ju passa på :P Det är jobbigast när andra sitter och äter nåt godis så kan jag själv inte göra det xD Men detta är ju något jag har valt själv, så får ju skylla mig själv lite =P

Funderar på att spela lite croc ^^, är ju lite förälskad i honom :D
Ha d bra så länge ^^,



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0