Sista lovdagen!

Tjingeling Badring!



Idag var det sista dagen av lovet, imorgon börjar skolan igen :) Idag har jag har städat mitt rum och rensat ut min garderob. Har tvättat massa med ^^, Känner mig duktig :) Snart ska jag iväg och träna, har inte tränat på typ 4 veckor så lär ju dö :S  Men det kommer nog bli sköbnt att få träna ltie, behövs :) Jag blir så rastlös annars ^^,

Igår blev jag "kidnapad" av Frida och Johanna. Jag var så trött o grinig att det inte var sant xD Men så drack jag en cola o då fick jag en sockerkick och satt o va elak istället xD Jag hade ju planerat att se Americas Next Top Model på kvällen, men när vi väl ska kolla så funkar det inte :(  Då blidde ja ltie ledsen :/ o jag kan itne se det idag heller för att jag ska träna :( Jag hopas att det går i repris i helgen, då ska ja fanimig se det xD Kan ju inte missa detta i början =P

Min piercing mår som den mår :) Jag är bara rädd attd en kommer bli infekterad :S   Men det hoppas jag inte =P
Aja ska väl spela lite croc innan jag ska byta om till träningen ^^,
Ha d gött!



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0