Din bärfis! xD

Tjolahoppsan loppsan!



Idag var det en rätt okej dag i skolan. Flumsigt som alltid xD Idag var alla friska och var i skolan ^^, Roligt roligt :D var ett tag sen ^^, Efter vi slutat vid ett åkte jag och Frida in till Götet för att reklamera min mobil. Är så trött på den, den har redan varit inne på lagning 2 gånger och det är fortfarande samma fel på den. Men nu ska jag förhoppningsvis få en ny. Annars får jag allvarliga ryck! Jaja, men jag och Frida hade grymt kul iafall :) Flummsa hur mycket som helst xD Tåget tillbaka till kungsbacka skrattade jag så mycket att jag lipade typ xD Kommer inte ihåg vad vi skrattade åt men skrattade gjorde vi, och gjorde bort oss rätt rejält kan jag tro xD Men det går inte en dag utan att vi gör bort oss, så varför bryta trenden? =P

Tack för en härlig dag =P Behövde få skratta av mig :D o han som satt vid sätet brevid var ju inte helt fel heller ;) xD (tror han skrattade åt oss med xD)



Bjuder på den :P


Igår jobbade vi i ishallscafét med. Roligt som alltid =P Var massa folk och lite stressigt, men endå helt okej. Tog sin tid med städningen och så, men lite pengar fick jag ^^, Har nu betalat min del till flaket iafall :D Skönt att bli av med det. Hade min gympalektion igår med... Inte så mycket att prata om, och då menar jag det! Jag hade hoppats att vi åtminstone skulle vara 6 st. Men nej, vi var 4 med mig! Okej, Lollo var med på några få saker med, men det räknas ju knappt inte. Jag hade alltså en lektion för 3 personer! Det var ju precis vad jag ville... Lektionen gick väl okej ändå som tur var. Men glömde nån sak bara, men fick godkänt iafall :) Skönt det. Men jag vill säga Tack till er tre som offrade er och var med :) Frida, Leo och Jenny. Det var snällt att ni ställde upp :) och Lollo som var med lite =P
Och Leo.. Snälla döda mig inte xD Jag hjälpte dig ju bara lite på traven med balklänningsformen xD och du gav de i klassen som inte var med ett gott skratt xD :) <3

Läste på en lapp i skolan idag angående balen :D Fast var inte så kul när man väl läste hur mycket man ska betala... 670kr för balbiljetten!! Det är ju rena rånet! Varför ska allt som har med studenten att göra vara såå dyrt?! Vi ska ha betalat de senast den 27 mars. Så måste vi gå till Uffe med och hämta någon lapp eller vad de nu va och skriva vilka man vill sitta brevid. Jag ska gå på balen det har jag bestämt sen länge, har ju redan en klänning! Så det blir till att spara ihop pengarna så att jag kan gå. Nu har jag några pass i ishallscafét så jag får förhoppbningsvis ihop till den ändå :) Men det känns inte så kul att det ska vara så fruktansvärt dyrt. Men, detta händer en gång i livet, så man får ta vara på tillfället och betala snällt ^^,

Nu ska jag snart åka till träningen. Idag är det spinning som gäller. Kommer bli grymt jobbigt, men vem har sagt att träning ska va lätt? =P Vill man vara tränad får man orka och ge allt :) Man mår bra efteråt iafall ^^, Huvudsaken kanske? xD

Nej nu ska jag ge mig för idag.
Ha d gött alla och hoppas ni mår prima :D


Dagens Citat:  "Man hinner med nästan hur mycket som helst, om man bara inte gör sig någon brådska."

Dagens Namn:  Agnes och Agneta   Grattis till er :D


ps. Camilla.. Du får komma på någe bättre, du ahr inte slagit mig än din lilla bärfis ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vänta du bara snart kommer jag med det ultimata ordet och då kommer du aldrig kunna slå det mohahaha (6)xD okej jag har inget liv xD

2009-01-21 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0