Snart helg igen...

Tjingeling Badring!



Idag så var det ju som sagt första skoldagen. En heelt meningslös dag.. Första lektionen satt vi o pratade om avd vi har gjort udner lovet, andra lektionen satt vi o snackade med en lärare under mentorstiden. Efter det skulle vi ha studiepass, då satt vi o snackade massor, elr dem andra snackade jag sat to läste en bok =P Sen så sluatde vi halv 12. Svenskan var instäld, hade ingen lärare och sista lektionen behövde vi inte gå på =) Hade lika gärna kunnat stanna hemma :D

Nu mår jag iafall piss. Har grymt ont i halsen, gör ont bara jag sväljer xD Hoppas att jag itne blir sjuk bara... Sen har jag en huvudvärk som inte vill rymma sin väg och jag har ont i magen pga piercingen xD Har råkat slå till den lite idag xD Skicklig som jag är xD

Har precis suttit och kollat på American Pie, 4 o 5. Köpte två idag så nu har jag alla xD Dem är helt sjuka xD Men bra om man vill ha ett gott skratt ^^, Fast 5:an var inte så bra, 4:an va bättre xD
Vilket liv man har om man sitter o kollar på de filmerna hela kvällen xD haha xD

Jag bör nog sova nu.. Så att jag förhoppningsvis mår bättre imon :D
Sen är det helg igen! :D
Nu ska jag borsta gaddarna o sen gå o lägga mig ^^, Tillsammans med min kära kudde (L) Den är underbar ^^, Heelt perfekt :D




Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du äntligen fick ta i alla. Hur känns det att ha hela "kollektionen" nu då XD? vad sägs som ett maraton? :D

2009-01-09 @ 09:40:53
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0