Snö!!

Tjolahoppsan hejsan!



Imorse när jag vaknade så låg jag och tittade upp i taket, jag kände verkligen inte för att gå upp. Kollade man upp på himlen så var det jätte grått och trist. Då ville jag bara vända mig och somna om, men sen var ju klockan halv 9 typ så då kände jag att jag var tvungen att gå upp iafall :P När jag väl orkat sätta mig upp så tittar jag ut och vad ser man då? Jo snö! Visst det var inte särskilt mycket men det är närmst vinter vi kommer den här vintern iafall.

Jag åkte ner med mamma och Emil till kyrkan idag med. Eller ja, jag gick inte in i kyrkan tog en promenad med Ronja istället :D Har ingen lust att sitta o lyssna där i en timme eller mer. Jag gick och mötte Frida iafall så gick vi runt lite inne i Kungsbacka. Det var härligt :) Lagom kallt med ^^, Men klockan 12 gick vi tillbaka och satte oss i bilen, för gudstjänsten brukar vara slut då. Men inte var dem klara. Så där satt vi och lyssnade på musik i en halvtimme innan dem kom ut. Seegt xD
Så åkte vi till Ö&B och köpte fågelfrön =P Vi har ju blivit värsta fågelvännerna iår ^^, eller de här vintern iallafall :) Det är faktiskt väldigt mysigt att sitta och kolla när det flyger massa småfåglar utanför fönstrena ^^, Men idag var det en liten fågel som antagligen hade flygit in i en ruta så han bara satt där på gräset lite halv groggy xD Men den flög efter en stund när den kvicknat till. Söt var den iafall ^^,

Nu ska jag sitta här och tråka ett tag innan det är träning. Har ju inomhusträning idag :) Får se hur det går. Jag hoppas att det bara är spel och inte massa jobbiga övningar och sån skit :P Imorgon har vi med träning. Fys!! Ska springa massa i KBA - skogen. Både med och utan boll. Jag lär ju säkerligen tappa bort min boll på vägen runt =P Men det slutar nog bra efter ett tag :P Jag har föresten fortfarande träningsvärk efter träningen i torsdags xD

Jaja, nu ska jag spela lite croc ^^, Besatt xD haha =P
Ha d fint så länge :D


Dagens citat: "Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmaning och ta nästa steg."  Arlene Blum

Dagens Namn: Hilda och Hildur   Grattis till dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0