Sova!!

Hejhopp!


Nu har jag jobbat klart, var rätt tråkgit idag. Fanns inte mycket att göra alls och man gick bara o vätna på tiden typ :P Frida fastande i sin bok och jag fastnade vid nyheterna xD Såå sociala var vi :P Jag ska nog låna den boken på bibblan ^^, Hon läser första twiligt boken ^^, Får se om jag fastnar för den med xD

Nej nu ska jag sova, är dö trött. Fast lär ju inte somna iafall.. Men men.. somnar väl så småningom när syrran slutat hosta, det är hemskt irriterande xD

Ha d gött alla, sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: taddo

LÄS DEN INTE!!!! Du kommer att bli besatt av den. Jag läste ut de 3 första på mindre en en vecka.... Jag kunde inte äta dricka eller äns gå på toaletten när jag läste dem. Just nu har jag världens abstinens för jag vet att 4:e boken inte kommer förren vecka 12.... Jag fullständigt lever och andas twilight just nu.... :P

2009-01-23 @ 05:57:55
URL: http://taddo.blogg.se/
Postat av: frida

jag låg o läste ut den på¨ 4 timmar ska till biblan och låna nästa nu älksar den man blir besatt ^^ tro mig läs den!!

2009-01-23 @ 08:01:31
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0