Systrar i Jeans!

Tjohej!



Var i skolan tidigt i morse som jag brukar, satt och väntade på att Naturkunskapen skulle börja, men NEJ! Då har vi ingen lektion... Kul! Hade kunnat sova lite till ju :( Men inte det, då sitter man och hänger över en dator i skolan istället. Satt faktiskt och läste lite i engelska boken med. "The Sisterhood of the Traveling Pants" Den är bra :D

Såg i en tidning igår att den andra filmen har kommit ut! Har sett första så självklart vill jag se andra med!! ^^, Kanske ska önska sig båda filmerna när man fyller? =P Jag älskar böckerna, och första filmen var helt okej ^^,
Ett tips! Har ni itne läst böckerna, Gör det!! Dem är underbara :D ^^,




Nej nu ska jag nog gå härifrån, slita mig från datorn =P Min nästa lektion börjar nog snart.. om sisådär 20 minuter.. Seeegt! Men men. Ha d gött alla så skriver jag nog mer ikväll =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0