Tack för en kul kväll ^^,

Hejhopp!



Igår jobbade jag i Ishallscafét med Frida =P Var allt lite skojsigt xD Men grymt mycket folk! Det är ju GP pucken i helgen, så massa småbarn överallt som skriker och springer o ja gud vet vad xD Men man får ju lite pengar o d e gött ^^,

Var hos Lisa på kvällen ^^, Kollade film o gjorde lite lekar o skojs xD Var trevligt iafall ^^, Mycket skratt och flums xD Måste göra om det snart ^^, Även om jag drog hem vid 2 o ni andra satt uppe o snacka till typ 7 så var det kul så länge ja va där iafall xD haha =P

Superhero Movie är grymt kul xD Haha xD Såg den igår =P Är precis min humor xD Kändes som om ja satt där o flabba för mig själv ibland typ xD Speciellt när någon slog sig ordentlgit xD haha =P *Skadeglädje*

Idag har jag varit och promenerat inne i stan med hunden medans bror min var i kyrkan. Var härligt =) Gillar promenader så lägne det är uppehåll och Inte för mycket blåst ^^,  Var på en snabbvisit vid ishallen och hälsade på Frida när hon jobbade =P Trevligt Trevligt ^^,

Ikväll är det träning igen, Inomhus :D Ska bli skojs ^^, Det är faktiskt kul, även om det är jobbigt ibland =P

Nej nu ska jag kasnke spela ltie croc xD eller hittar ja på nå annat =P
Had gött alla :D


Dagens Citat: "Jag får mer och mer det intrycket att man förväxlar frihet med fräckhet."   Gino Cervi

Dagens Namn: Paul och Pål    Grattis till er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0