Tha Geleklump Is Back Again xD

Tjingeling Badring!



Idag hade jag träning, kick boxing tror jag det kallas =P Fy fan vad jobbigt det var, men roligt =) Mina armar och ben är helt döda =P Imorgon och på lördag lär jag ha den värsta träningsvärken ^^ Vi fick boxas massor och göra olika kickar och armhävningar, sutups o sånt xD Jag orkade knappt ta schampo när jag stod i duschen, det är tillomed jobbigt att skriva här på datorn xD Men det var rätt roliga övningar, även om det va grymt jobbigt. Det var riktigt skönt att få boxas och sparkas, kändes som att jag blev av med lite av min irritation =P Så den här träningen hjälpte nog mig, o inte bara fysiskt =)
Ska nog sova snart, vill ju komma upp imon bitti helst ^^,

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Var i skolan o flummsa. Var inte så jobbigt, var inte så mycket att göra. Men imorgon lär det bli jobbigt igen.. Men det är skolan, den ska inte vara lätt ^^, Men det är bara att kämpa på, vi har bara 80 skoldar kvar typ ju =S Tiden går fort.. Har betalat in lite av pengarna till studentflaket med, shit... Snart gäller det, i år är det våran tur att få springa ut =)
Vad gammal jag är!!! xD

Jaja, jag ska väl ta o borsta gadarna och sen hoppa i säng :)
Ha d gött alla ^^,

Dagens citat: "Vacker är allt som ses med kärlekens ögon"  C. Morgenstern



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wannabe ME!!!!

2009-01-16 @ 06:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0