Träning igen...

Hejhej..


Ja nu är det snart tränign igen. Det känns som om att det är det ända mitt liv består av. Träningar! Jag gör ju aldrig något annat. Jag går i skolan, tränar och sitter vid tv/dator. Roligt och underhållande liv eller hur!! Jag träffar ju typ sldrig kompisarna längre, förutom skolan o fotbollen. Men på min "lediga" tid. Det gjorde vi massa innan, men nu känns det som om att vi bara träffas för att vi måste. Eller så är det bara jag som är inne i något och inte har någon ork till annat?! Antagligen är det så, men i skolan har det blivit en sån konstig stämmning. Jag önskar jag kunde läsa andras tankar =P Hade vart skönt ^^, Hade jag fått välja en superkraft hade det varit att kunna läsa andras tankar =P Har jag alltid velat kunna göra xD

Nu är det bara en vecka kvar till jag fyller år ^^, Jag blir 19, typ super gammal :O Jag har typ åldersnoja redan xD haha xD Är ju helt blåst ^^, (det blåste faktiskt lite igår...)  Går väl över så småningom xD

Idag i skolan så har vi typ bara sett massa film känns det som xD Somnade typ under religionen xD Men gjorde inte så mycket ^^, Det va en intressant film, men för lång! xD Jag tror inte läraren märkte nåt heller xD ^^,

Jaja, ska som sagt snart iväg till träningen, ska ut och springa i Kungsbackaskogen idag ^^, Ska inte glömma reflexen idag xD Kan vara bra att ha ^^, Får se om man orkar idag :D

Jaja, ha d gött alla ^^,


Dagens Citat: "Förr måste man vara skådespelare för att vara stjärna. Nu är det precis tvärtom."   Francoise Rosay

Dagens Namn: Bodil och Boel   Grattis till dem :D  
Speciellt Grattis till Min Mamma (Bodil) som har namnsdag idag =D Älskar dig mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0