Träningen!

Hej alla nattmössor!


Ja träningen.. Den gick faktiskt bra :D Vi sprang i Kungsbacka skogen som sagt, 3-4 kilometer kasske. Inte så jobbigt tänker ni, men lägg till en fotboll så blir det desto jobbigare! Fast det va inte så jobbigt som ja trodde, men när man ska springa i skogen med massa upp o nerförsbackar blir det rätt svårt, och vi fick inte kolla på bollen xD Boller lever sitt egna liv och åker ut i skogen xD Men! Hör här.. Jag lyckades bara få ut bollen i diket två gånger, annars klarade jag mig utan =P De ni xD
Sen när alla var tillbaka så gjorde vi några ruscher. Jag mot Erika =) Vi sprang 4 gånger, jag vann 3/4. En gång höll Leif i mig så jag inte kom iväg xD Den jäveln =P

Men träningen var rolig iafall :D

Nu ska ja snart sova :)
Sov så gott folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0