Träningen...

Tjingeling Badring!



Var nere på träningen, kallt som attan. Förfrös både fingrar och tår, ont!!
Efter träningen snackade jag med en av tränarna, då skulle igentligen inte jag kommit till den här träningen för jag hör inte till det laget längre. Jag visste redan att jag inte hörde till det, men eftersom jag inte fått någon annan information om att jag inte ska träna med dem eller när de nya tiderna är så åkte jag ner till träningen för att träna.. Kul! Jag hade kunnat sitta hemma framför tvn!!
Vi halkade runt massa under träningen iafall, konstgräset hade frösit så det va jätte halt. Det enda vi gjorde var typ att springa, och med min tur fick jag håll i början av träningen och det ville inte ge sig. Kul..

Aja ska sova nu snart.
Ha d gött alla, syns i skolan imon :D



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: jakob

syns vi i skolan?:O

2009-01-08 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0