Tv kväll!

Hejhej!


Idag hade jag planerat att bara ta det lugnt och kolla lite tv o äta kaka o kanske itta lite vid datorn. Men blidde det så. Nej! Frida ringde mig och frågade om jag kunde stå i cafét nån timme för att det hade blivit fel eller något missförstånd eller något sånt. Så jag fick åka dit ner och stå där en stund. Hade nämligen planerat att baka en kladdkaka och sen kolla på Top Model. Blev bara Top Model... När jag väl kommit hem o skulle börja baka så var äggen slut så det blidde ingen kaka =( Tråkigt.. Var ju så sugen på det xD Får sitta o bara kolla tv istället, ta lite glass kanske.  =)



Nej nu ska jag dra =P Orkar inte skriva mycket mer. Är för trött idag. Haft en skum dag, lite humörsvägningar så xD Haha PMS typ xD

Ha d gött =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0