Ja det är livet...

Tjingeling Badring!



Ja nu sitter man här vid datorn igen. Tredje gången jag skriver något i bloggen idag xD Jag måste vara sjuk =P Men varför inte, behöver skriva av mig lite ^^,  Var med Frida förut iafall :) Var roligt ^^, Jag hjälpte henne lite med hennes blogg :D Den blev fin fin ^^, Hade säkert kunnat blivit ännu bättre, men vi satt i typ tre timmar så det räckte för den här gången xD Gå in o kolla på : hockeybruttan.blogg.se o säg vad ni tycker ^^,

Vi flumsade lite som vanligt, kolalde på körslaget med :) Men varför ska alltid de lagen som man själv tycker e bra åka ut? Förra veckan satt jag och hejajde på Nanne, då åkte hon ut, och ikväll så satt jag och hejjade på Wells och då såklart åker han ut. Han har endå varit bra varje vecka.. Enligt mig iafall :) Men men.. Det är så det brukar bli, de jag håller på åker ut xD Får testa tvärtom xD

Nu ska jag nog snart hoppa i säng :) Är rätt trött :) Ska bli skönt att sova lite. Jag skriver nog här imon igen ^^,
Sov gott och dröm så sött ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajävlar va du bloggar :P synd på körslaget där 8-)

2009-01-18 @ 23:11:19
Postat av: jakob

jajävlar va du bloggar :P synd på körslaget där 8-)

2009-01-18 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0