Ge mig en pyssling...

Tjingeling Badring!


Idag har jag varit nere i stan med mamma, vi gick en promenad med Ronja där. Kallt som attan, blåste gjorde det med. Inge kul väder alls. Hämtade min väska som jag hade glömt hos Frida igår, lyckat.. Mend et avr mysigt iallafall. Skönt att få sig en promenat på förmiddagen även om det var kallt.
Nu sitter man här vid datorn och fryser häcken av sig xD Har inte fått upp värmen än, och det har gått någon timme sen vi kom hem ^^,
Min hals vill inte ge med sig heller, den gör fortfarande ont, och huvudet värker och gör livet pisst.. Men inte mer o göra än att ta en tablet o va gla!

Ska nog ta o skriva klart min Engelska bok analys snart med. Den är helkass, den ska vara på minst 700 ord, min är på knappt 500 xD Bra jobbat. Någon som är bra på engelska och vill hjälpa mig? ^^,

Just nu känner jag mig såå förvirrad. Känns som om jag behöver prata av mig, men jag vet inte med vem. Det är så mycket jag vill ha sagt men är rädd för att säga det. Antagligen lär det komma ut på fel sätt så att allt blir fel, det är min största rädsla och därför håller jag allt detta inne. Detta som jag går runt och har snurrandes i mitt huvud är antagligen mest mitt fel. Jag har helt fel tankesätt och kan inte tänka om när det behövs. Vilket jag hade behövt göra nu.
Kan ingen trycka in en smurf eller nåt smart i mitt huvud så att dem kan knyta upp allt som trasslat ihop sig där inne? Hade vart behövligt...
Men en sak som jag försöker komma på är varför jag känner mig som en främling bland mina bästa vänner? Är jag helt blåst eller vad är mitt problem? Kan någon förklara det?? Antagligen inte.. Men men, livet går vidare som sagt, ska väl försöka bli mer positiv till saker, om det nu går.. Men huvudsaken är att man försöker, eller?

Är sönderstressad för detta med studenten med. Det är 83 skoldar kvar, 83!! Vi ska ha våran teater om två månader, det håller på att stressa sönder mig med, känns som om att vi inte kommer någon vart. Jag är i stort behov av proffs hjälp.. Eller ja iafall någon som kan ge mig en spark i rumpan så jag börjar få saker och ting gjort. ^^

Jaja, ska skriva lite på engelskan och spela lite croc :D
Ha d gött alla :)



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kan prata med mig (L)(L)

2009-01-11 @ 20:51:55
URL: http://talandetystnad.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du kan prata med mig gumman

2009-01-11 @ 20:53:04
URL: http://talandetystnad.blogg.se/
Postat av: Dichter

Du vet att du alltid kan prata med mig om du bara vill prata av dig jag kan lyssna...tror jag xD nej men skämt åt sido vill du prata är de bara att höra av sig, mobilen är på 24/7 och vi ses ju i skolan varje dag nästan. Puss o kram (L)

2009-01-12 @ 10:36:50
URL: http://milland.blogg.se/
Postat av: frida

du vet att du kan prata med mig om det är nått.:/ vill inte du ska må dåligt

2009-01-14 @ 08:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0