Vilken dag...

Tjingeling Badring!



Idag kändes ju absolut som en nödvändig skoldag... Började halv nio som vanligt, sen slutade jag två timmar senare. Vi hade ingen svenska för att läraren är bortrest, så slutade inann lunch. Fick sluta tidigare från inriktnings lektionen med så jag var hemma vid halv. Gött =) Då satte jag mig och skrev min gympalektion som jag ska ha på tisdag. Det kommer nog gå bra hoppas jag =) Bara det kommer folk till den, och att dem inte hatar mig efteråt xD Men jag hade tyckt det avr kul ^^, Men det är jag rädd att anda inte gör "/ 
Men som sagt, efter jag hade skrivit den så åkte jag ner till stan igen, skulle på besök till Länken, med inriktiningen. Där är det nyktra alkoholister som hjälper alkoholister. Han som pratade emd oss var en kul prick xD Var riktigt intressant faktiskt, o trolla kunde han med =P

Nu ska jag hängahär vid datorn o tråka ett tag, sen ska jag se på top model xD ^^, Missade det igår :O Men får väl ta igen d en anann gång xD

Ha d gött nu ^^,



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0