Yeay ^^,

Hejhej allt kvällsfolk!


Nu sitter man här igen ^^, Har tränat som sagt, var kul :) Men med tanke på att ja inte tränat ute på över en månad var det rätt ovant =P Men det gick bra =P
Sen när jag kom hem hamnade jag framför tvn en stund, Let's Dance :) Har mina fyra favvisar som jag hejjar på ^^, Morgan, Magnus, Nicke och Laila =D Hejja dem ^^,

Ska se vem som åker ut o sen ska jag nog sova :D Ska upp och jobba imon bitti, halv 9 ska jag vara i cafét.. Ska jobba me Frida igen :D Skoj ^^, Sen ska jag till Lisa på kvällen och se på film :D Skojs!!

Nej nu sluta skriva :P Ska spela lite croc med xD Jag är besatt ^^,
Ha d gött alla :D




Han är min Favvo :D



Kommentarer
Postat av: Linda

Blä, Bella åkte ut...

2009-01-24 @ 10:35:51
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0