All or Nothing!

Startade dagen med en frukost som bestod av 1½ macka :P Väldigt nyttigt och bra xD Vid halv ett käkade jag en meny på Burger King, nyttigt det med.. När jag sedan kom hem blev det Pizza till middag. Ja det har varit en väldigt nyttig dag xD

Har iafall varit med Frida idag :) Vi tog en dag med massa fönsterschopping :) Jag hittade iofs ett linne för endast 19,50, de ni xD Frida köpte en tjocktröja till sig :) Jag ville ha en jag med, men har inte pengar xD Sen hittade jag telefonen som jag vill ha :D Alltså ingen mobil utan en vanlig :P Det är en mun, sån som man sett i filmer och så xD Lätt att jag ska köpa en sån när ajg har pengar :P

Har även varit och tagit ett dopp vid Vickan. Men endast ett dopp :) Det blåste för mycket så jag frös och gick upp xD Inte för att det var mycket varmare, men men :P Badat har jag gjort iafall xD Jag har badat fasligt mycket iår jämfört med förra året och året innan det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0