Ännu en vecka över!

Nu är det Fredag... Igen! Går inte veckorna fasligt fort? För fort enligt mig. Nu är det Augusti och skolorna drar igång om två veckor eller så. Kommer nog kännas skumt att inte gå tillbaka dit. Istället blir det till att jobba. Jag har ju jobb inom vikariepoolen, så får man väl se om man kommer ut och får jobba. Hoppas kan man :P

Fick min lön igår med :D 8000!! As gött ^^ Satte iofs in nästan allt på mitt sparkonto :) Får väl se hurlänge det ligger kvar där xD Men jag måste skärpa mig och inte röra dem :) Vill man så kan man ^^

Igår kväll var jag och såg The Proposal med Jannicke och Annie :P Grymt kul var det xD En riktigt bra film, se den om ni inte gjort det! Det kom en tår eller två som vanligt, jag kan ju inte se på film utan att fälla en ;) Men så mycket skratt som det blev så jämnade det ut sig xD

Idag har jag städat hittills, sen ska jag nog med mamma och handla lite. Blir antagligen sova hos Frida inatt med. Vi ska ju till Model Lab imorgon bitti och bussarna går inte som jag vill :P Jag, Johanna och Frida ska dit och ta lite kort =) Får väl se om man köper något, kanske kanske inte. Det är ju svindyrt så antagligen inte xD Men annars är det bara en kul grej :)

Syrran flyttar hem idag med. Hon ska ju åka upp till Stockholm och plugga nu i höst så det blir inte så länge hon är hemma. Då kan hon få ta över att tjafsa med brorsan xD För jag orkar inte med honom mer, han är enormt jobbig. Ni kan inte förstå om ni inte varit med :P Menmen, man f¨r väl vänja sig helt enkelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0