Bad med mamma :)

Kom precis hem ifrån stranden :) Åkte ut till Vallda Sandö vid 12, tog ett dopp sen så låg jag och läste lite innan jag somnade i solen xD Såg ut som om att det skulle komma regn, men vi slapp det. Kommer väl förhoppningsvis senare ^^

Det började ju regna i morse, vid halv 7 - 7 någon gång. Men inte blev det mycket av det regnet. Asfalten blev knappt blöt sen slutade det. Tråkigt tråkigt, vi behöver lite regn nu. Gärna regn och åska, inte för att jag är speciellt förtjust i åska, men det behövs ^^,

Nu snart ska jag hjälpa mammsen med maten. Grilla idag :) Gottit värre ^^


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; haha, nejj! Vi hade ingen ac xD.

2009-07-05 @ 15:35:31
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0