Gothia Cup!!

Idag började ju Gothia. Jag gick upp klockan 6 imorse så att jag skulle hinna ta en dusch innan jag skulle med och hejja fram tjejerna :) Lagom segt om man säger så, var inte trött alls xD Tydligen var laget lika trött som jag var, de spelade inte bra alls vilket var tråkigt. Förlorade med 7-0 i första matchen känns rätt surt. Men man får helt enkelt glömma den och komma igen imorgon.

Tyvärr så jobbar jag imorgon så jag kan inte se den vilket är tråkigt. Jag får hålla tummarna ändå ^^ Onsdag hinner jag nog inte heller se, eftersom jag inte vet var planen ligger. Hinner kanske se en löiten stund innan jag ska jobba. Får väl se hur det blir. Annars får jag se deras match på torsdag, tror de har en då iafall xD Eftersom att alla lagen får minst en match efter gruppspelet ^^,

Nej nu måste jag käka lite innan jag ska ta med vovven och åka buss ner till inlag. Tänkte promenerat men det regnar av och till så skippar det xD Åker buss dit, ser första halvlek av G-19 laget och sen så får jag gå och åka buss hem =) Är inte det roligaste att gå i regn nämligen, om ni av någon anledning missat det xD Men nu när jag går ner ska jag nog ha en jacka på mig, frös lite nu imorse xD Även om jag hade på mig Hannas jacka xD Hehe :P

Aja, ha d gött allihop, ses förhoppningsvis nere vid Inlag snart då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0