Gothia!

Åkte med in till Kviberg imorse för att hejja fram min bror och hans lag :) Tydligen är jag duktig på att hejja eftersom de vann, på straffar då men vinst som vinst ^^ De mötte något grekiskt lag från Aten, de var bra men vi var bättre. De hade ett mer tjong spel vilket var segt. Tjafsade även mycket och klagade xD

Måste fråga, varför är det nästan alltid killar som börjar mucka gräl me varann på plan (jag sa nästan!)? Menar hur ofta gör tjejer så? Visst alla kill lag gör det inte men många. Kul och se på ibland :P Men så onödigt. Kanske tillomed dra på sig ett kort bara för att man tjötar? xD

Idag under deras match så hände det något, ingen aning om vad xD Men grekerna började brösta upp sig mot tölö spelarna och tjöta massa xD Såg rätt komiskt ut måste jag säga :P Och smart nog drog sig tölöspelarna bortåt. Ett smart drag xD Sånt beteende är grymt löjligt tycker jag :P Herregud, det är ju bara att hålla käften och fortsätta spela.
 Eller vad tycker ni? :P

Ska iafall antagligen med och kolla när de spelar ikväll igen. Vet inte om de skulle möta ett tyskt lag eller något sånt då. Får väl se :) Ingen som vill hålla mig sällskap vid planen? ;)


Kommentarer
Postat av: Mila

Haha! som du vet är jag mästare på att tjafsa emot så jag har nog ingen talan :P Hade gärna hakat på om jag inte hade jobbat :(



Ang lördag, så fions tiderna på min blogg nu. Oscar kanske inte följer med men för mig finns det inga hinder, så vrf inte? :P Höras?

2009-07-17 @ 16:21:50
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0