Jobba Jobba Jobba

Igår jobbade jag, det var riktigt segt. Var typ inget folk alls och de som väl var där ville inget ha :P Jag saknar alla gamla tanter som bruakr handla av mig! xD Var har de tagit vägen? :O

Jobbar idag med, samma pass som igår 14-19. Lär väl säkerligen bli segt idag med men det är varmare idag :) Gött det ^^ Men lär nog bli långbyxor när jag ska jobba sen. Eller leggings o shorts :) Får väl se ^^ Man vill bara inte frysa när man sitter där  skuggan xD

Var nyss ute åp en promenad med mamma :) Det var varmt xD Men rätt korkat att ha långa byxor när man går ut i värmen så får skylla mig själv :P

Nej nu ska jag nog gå ner och vara social med mor min :) Ha d gött ^^

Kommentarer
Postat av: Mila

Tihi, men du har ju ett jobb i alla fall, det är inte alla som har det :D Vad var det om lördag btw?

2009-07-16 @ 10:54:06
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0