Ledig!

Idag är jag Ledig ^^ Visst det är jag ju rätt ofta, men den här veckan är det bara onsdag :P Och helgen då, men den räknas inte xD Ska ner till stan sen och träffa Jaffa en stund :) Sen blir det väl hem och laga mat, Yeey!

Fan vad dagarna bara försvinner när man väntar på något. Idag ska jag träffa Jaffa vid 12 och innan det hinner jag inte göra något och efter det så måste jag fixa mat. Roligt dag... Fast hade jag inte åkt ner för att träffa henne hade jag väl antagligen suttit hemma framför datorn resten av dagen. Då är det väl bättre att dra ner dit :P Ska bli kul att träffas igen efter ett par veckor med xD

Det är sjukt att tiden har gått så himlans snabbt nu efter studenten. Jag har inte träffat kompisarna på snart fem veckor! FEM veckor! Det är ju skit kasst... Måste få tummer ur xD

Men nej, nu ska jag nog gå upp och fundera över om jag ska ha kjol eller jeans på mig xD Vet itne riktigt hur varmt det är (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0