Lönen på väg!

Hemma igen efter att ha varit i stan en liten stund. Gick och kollade lite i affärer med syrran, fanns fasligt lite roliga kläder tycker jag. Lite tråkigt tycker jag allt.

Min lön är på vandringsväg också :) Hoppas den hittar hem tills på fredag :P Skulle kännas gött med lite pengar, även om man behöver betala mamma lite först ^^ Lånade ju lite av henne sen vi var i Ullared. Sen ska jag spara det mesta med, vill inte bli fattig med en gång xD

Tog precis fram kött ur frysen till middagen. Får väl se vad man gör med den, steka eller grilla eller något annat kul kanske ^^, Någon matspeciallist som har något gott tips? :)

Tänkte iafall ta hand om tvätten jag stoppa in förut och sen sätta mig och kolla lite film en stund. Ingen som vill Joina mig? :)

På lördag ska jag föresten till Model Lab, eller vad det heter, med Frida och Johanna :) Ingen annan som vill haka på? Bara att slå en pling eller skuta iväg ett sms ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0