Man säger faktiskt hej då!

-Aa det är Angelica
-Hej vi ringer från Salus ansvar och söker Bodil.
-Hon är inte hemma just nu
-Vi får återkomma
-Ja
*Klick*

Vafan! Säger man inte hejdå innan man lägger på luren? Bara klickar mig sådära :O Visst var det någon snubbe från där som ja inte har en aning om vad det är för något. Men kan man inte vara trevlig och säga hejdå eller något liknande? Dålig stil tyckte jag det var iafall! Honom vill ja inte prata med mer xD

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen, är trött o hungrig. Har precis käkat min middag men har fortfarande fruktansvärt ont i magen. Tänk er en riktigt jävla mensvärk! Så har det kännts ett tag nu bara för att jag varit så jädrans hungrig. Hoppas det släpper nu snart eftersom jag har ätit, får väl se.

Tänkte bänka mig framför tvn, har ingen ork till annat. Lär väl bli sängen inte alltför sent, har nämligen det tidiga morgonpasset imorrn. Då behöver jag vara pigg så jag orkar komma upp. Imorse vaknade jag 20 i 6, lagom tid tycker jag.. eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0