Marmelad!

Idag så har jag och mamma gjort Jordgubbsmarmelad! :) Hur gott som helst kan jag meddela ^^ Okej har inte smakat riktigt på den än, bara tjuvsmakat lite förut ^^, Mumma ^^ Annars idag har jag varit ute och hjälp mamma med hennes örtträdgård :) Nu är det så fint där så ^^ Ska ta bilder senare :)

Min bror har nu varit hemma i en vecka, han var ju borta i två veckor på konfa läger. Helt underbart kan jag meddela. MEn jag har redan tröttnat på honom. En vecka! har han varit hemma. Hade klarat mig utan honom ett tag till xD HAha, lite småelakt kanske, men han går mig på nerverna. PAllar inte ha honom nära mig hela tiden! Men, så är det väl att ha syskon? xD

Imorgon så ska jag slappa och lovat att laga mat :) Blir säkerligen tvätta m.m också. Funderar på att dra ner på friskis gympa sen på kvällen. Någon intresserad att följa med? :)

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Jag har funderat på att börja träna där, men det har liksom aldrig riktigt blivit av..

2009-07-21 @ 11:18:02
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0