Meningslösa dagar!

Nu har det varit ett par rätt meningslösa dagar har det kännts som.
I måndags så var jag på friskis gympa med Frida, det var kul. Tyckte jag iafall xD Var ju helt efter, har nog inte rätt motorik för det där xD Men man fick många skratt när man märkte hur fel man igentligen gjorde xD

Idag har jag inte gjort något vettigt alls typ. Har slappat, kollat tv och lite så. Finns inte så mycket att göra känns det som. Eller så är det jag som inte orkar hitta på något xD Hade ju tänkt att åka till stranden med min syster men vädret var ju inte det bästa tyvärr.

Ikväll ska jag, mamma och Evve se Harry Potter :D Ska bli riktigt kul. Längtare fter att få se den, enligt andra ska den avra grymt bra iafall så jag hoppas på det bästa :) Ska bli kul att ¨gå med dem också, inte ofta man går på bio direkt :)

Imorgon bär det iallafall av! Då slipper ni mig för ett par dagar. Skönt elelr hur? :P Här lär det bli tomt, ellar ja, nu på sistone har det inte blivit speciellt mycket skrivande ändå xD Känns inte som att jag haft något att skriva om ^^ Men jag ska som sagt åka upp till Skinnskatteberg där min moster och kusiner bor :) Trevligt Trevligt ^^ Var ett tag sen man träffade dem så blir skoj :) Om man nu får träffat dem vill säga. De har väl flytatt hemifrån nu tror jag :) Men det ska bli skönt att överhuvudtaget komma hemifrån några dagar :)
Kommer hem på måndag igen, så då får ni akta er xD

Nej nu ska jag snart ner och äta :) Ha det bra allihop ^^

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; haha, man kanske ska ta och börja där trots allt då. Fast jag tycker inte om att börja på saker sjlv (a).

2009-07-22 @ 16:22:33
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0