Nu är det helg!

Nu är det äntligen helg :D Ska bli skönt med lite ledigt igen ^^, Nu jobbar jag inte förren på tisdag :P Imorgon konfirmeras bror min iafall, sen fyller frida 19 så ska hem till henne på kvällen och fira :P Blir nog skojs :) Hoppas det kommer lite folk iafall och att vädret håller upp xD Har ni inget för er titta förbi vettja xD Haha här bjuder jag alla hem till Frida när hon fyller :P Gullig jag är då xD Haha xD

Jag har föresten tänkt igen.. De ni xD Men jag har kommit fram till att när jag väl dör om hundra år så kommer min dödsorsak vara passiv rökning! Alla jädrans rökare förföjler mig ju!! HEmma röker pappa, han har ju rökt sen jag var bäbis xD och så fort jag är i stan eller någon annanstans är det folk som röker och står och blåser den äckliga röken på en! Vad är ert problem frågar jag mig då? Visst ni kanske inte känner att det luktar skit och att folk inte gillar att stå i eran rök lukt. xD

Nu när jag jobbar så sitter eller står jag där jag är. Jag kan inte flytta mig när folket ställer sig två meter ifrån och röker. Mysigt sitta där när det kommer röklukt över en hela tiden! Jag ska skaffa en gasmask :D Sitta med den och sälja jordgubbar xD tror ni folk kommer då? xD Haha  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0