Parry Hotter!

Kom nyss hem ifrån Bion. Filmen var grymt bra :) Den jag såg var alltså "Harry Potter och Halvblodsprinsen". Se den om ni inte gjort det :) Längtar redan efter nästa film ^^ Men det är ju ett tag kvar på den, så längta på som sagt. Träffade även Jaffa där, hon skulle se samam film, i en av de andra salongerna med sin pojkvän. Mysigt Mysigt :P Glad att jag inte var med ;)

Nu regnar det igen för ovanlighetens skull. Det har det ju typ inte gjort hela veckan... Nästan så jag vill hoppa isäng nu bara för att jag somnar så bra när det regnar :P Men ska nog hålla ögonen öppna ett tag till ^^

Om någon ringer till en, lämnar ett meddelande att man ska ringa upp så fort som möjligt och sen inte svarar när man ringer. Är det okej att bli irriterad då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0