Ullared!

Idag åkte jag till Ullared med Mamma och Evve. Vi åkte väl vid 11 och kom hem vid 19 så det var en heldag :P  Brukar bli det när man är där iofs ^^ Hittade massa fint :) Handlade kläder för 1300 typ, men kom upp i totalt 2000 xD Det är lite det ^^
Hittade mig iallafall två par jeans, kjolar, ett par shorts, t-shirts och tjocktröjor. Måste säga att min svampbob t-shirt är så grymt snygg! Ska lägga upp bild på den när jag fixat det ^^ Kan lova att ingen har en snyggare tröja än den :)

Köpte två filmer med :D Austrailia och Bröllopsduellen! Såg precis den Bröllopsduellen, och fan vad jag grät xD Väldigt bra film, se den om du inte gjort det :P Eller ja om du gillar såna filmer då. Jag älskar den sortens film xD

Men nej nu ska jag dra mig härifrån och sova om jag lyckas xD Imorgon är det jobb igen. Eftermidddagen den här gången. Ska jobba eftermiddagen både torsdag o fredag. Seg fredag om man säger så :P
Godnatt allihop :)

Ps: Bild på tröjan kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0