Hej och Hå!

Har inte skrivit sen i torsdags typ, kan väl berätta lite vad som hänt sen sist :P

I torsdags när jag slutat och skulle hem så hade ju tydligen någon el ledning pajjat mellan kållered och lindome så tågen gick inte. Jag åkte från Landala vid 19 och jag var hemma tillslut vid 22. Tog ju "bara" tre timmar hem. Det var ju inte så farligt, eller? Jag missade blå express med typ fem minuter, ersättningsbussarna var det inte ens någon ide att försöka få en plats på. Det var nämligen massa folk som skulle neråt köpenhamn som också fick ta buss. Så jag fick vänta tills de började funka igen vilket de gjorde vid 10 i nio ungefär. När jag väl kom in till Kungsbacka fick jag ju vänta en halvtimme till för att bussen skulle gå, och självklart var den försenad med.

Jag var på super humör när jag kom hem... Hungrig och trött ställer jag mig och steker pyttipanna vid halv elva på kvällen. Rätt lagom tid för middag tycker jag, eller vad säger ni? Var ju inte hungrig när jag vaknade iafall xD

Igår jobbade jag med det sena passet, men så glömde de skicka mer bär så mina tog slut xD Så jag slutade vid halv 6 istället för halv 7. Rätt gött ^^ Sen åkte jag med mamma och handlade lite :) Pizza blev det när vi kom hem därifrån. As gött ^^ Lite jordgubbar med glass till efterrätt med :) Mumma :D Frida kom och sov över här, satt och löste lite korsord på kvällen xD Jag är lite besatt ^^

Idag åkte jag och Frida till Vallda Sandö med Ronja så hon fick bada lite. Simmade massor gjorde hon :) Hon är så himla söt när hon badar xD Simaamr o hämtar sin lilla badleksak :P Min söta lilla knäppis :) Sen åkte vi hem till Frida och käkade lite lunch, det var gött ^^

Nu är jag hemma, Ronja ligger på golvet helt utmattat av att varit ute sen klockan nio typ. Hon får sova ett tag innan vi går ut, måste bli lite svalare först. Annars kommer vi knappt utanför huset xD

Jaja, ha d gött allihop, njut av värmen så länge den stannar :) Snart kommer regnet sägs det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0