Äntligen Hemma Igen!

Har varit och jobbat idag, hur segt som helst :P Kallt med xD Jobbade ju hela dagen igår och idag till två. Jag säljer jordgubbar inne i gbg ^^ Segt som sagt, men man får pengar :P och man får äta en jordgubbe emellanåt xD

Igår orkade jag inte skriva något, jag gick upp halv fem för att köra Evev vid 5. Sen när jag var hemma runt 6 så fixade jag lite käka och så eftersom jag skulle jobba hela dagen. Åkte med kvart i 8 tåget till Göteborg med Lisa och gick till Landala där vi stod och mobbade oss i några timmar, typ 10 xD Kallt som fan var det xD

Idag var det bara fem timmar, men himlans segt ialalfall eftersom jag idag var själv. Mycket skumt folk med, många alkoholister och många gamlingar :P Idag avr det en gubbe som kom fram och pratade med mig så sa han "Söta jordgubbar ni har idag" Jag som trodde han syftade på jordgubabrna svarade något som ja det är dem väl xD Så sa han "Men jag menade damen som säljer dem" xD Jag satt och as garvade när han hade gått xD Sjukt kul xD

På tåget hem så somnade jag, sen vakande jag av att tågvärden petade på mig xD Pinsamt värre :P Men riktigt gött att sova ^^ Halvsov även på bussen hem, hade kunnat sova en stund nu med men nej inte det, vill somna ikväll med :) Ska nog käka snart, ska bli gött är rätt hungrig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0