Årets första dopp!

Jag har badat för första gången iår! Det var längesen jag badade så här "tidigt" xD Det var riktigt kallt att bada iafall, jag hoppade i och sen for jag upp. Hoppade faktiskt i två gånger bara för att verkligen ha badat xD Frida kom ju i före mig, förvånad? Ni som känenr mig vet nog vilken badkruka jag är :P Men jag ska försöka få ändring på det iår xD Om det nu är fortsatt fint väder så ska jag försöka bada någon mer gåg iafall :)

Ikväll spelar Sverige mot Serbien, den matchen ska jag se har jag bestämt mig för ^^ Blir väl kolla på den med mamma iafall, får se om de andra också kollar. Kan hoppas de inte gör det xD hihi ^^

Nu låter min telefon med, får väl dra mig ner och kolla vad någon ville då :) Ha det bra allihop ^^

Ps: Hur många har jag badat före? :P

Kommentarer
Postat av: johan

sv; haha ja, har jag pengar så kan jag inte låta bli att göra av med dom ^^

2009-06-23 @ 19:35:58
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0