Heldag ute i solen!

Idag så vaknade jag kvart i sju av en jävla fågel som tjöt utanför fönstret. Den gillar nog att väcka mig, i flera dagar har jag väckts av att den tjötar. Ska skjuta den eller något xD Kom upp vid kvart över iafall och då gick jag ut på en sväng med hunden. Hon var redan helt död, värmen tar kål på henne ^^

När mamma kom upp gick vi runt och funderade på vad vi skulle hitta på under dagen, funderade på att åka iväg och bada. Vi tog en sväng till med ronja runt tio, sen när vi kom hem runt halv elva så ringde mamma sin gamla klasskompis och tänkte höra om vi kunde åka dit och hälsa på. De har nämligen en villavagn i frillesås tror jag det var.

Så vi åkte dit, och lite roligt för då hade två andra av mammas klasskompisar redan planerat att åka dit xD Så det var jag, mamma, pappa, ronja och tre av mammas klasskompisar och en av deras gubbe :P Eller ja gubbe o gubbe xD runt 50 där :P xD Haha ^^,

Hade mysigt att sitta ute i solen och tjöta om lite ditt o datt. De har en sån go humor så blev många skratt xD Vi var ute och gick en sväng, sen blev vi bjudna på god mat och lite efterrätt. Väldigt kul hade jag ^^ Så var ute från halv tolv till halv sex ungefär, är ju en stund ^^ Satt inte i solen hela tiden men nästan xD Sen snackade de om att ha kräftskiva eller något liknande snart igen, hade varit soligt om man fick haka på då xD Kanske med en kompis då iofs :P Skoj skoj ^^

Jaja, Ronja fick en ny mat polare och Tore fick ett hack i fingret xD Mångra skratt runt det xD
Har alla andra haft en bra helg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0