Home Again!

Var nere i stan med mammsen en stund ^^ Jag lämnade in min klocka som jag fick i fredags, den var för stor :) Så nu ska jag snart iväg och hämta den igen xD Köpte även den klänningen jag sett på H&M innan men tyckt det vart för dyrt, nu var det halva priset så fick den för 125 typ :) Perfa xD

Senare idag är det ju som sagt match med B-laget! De ni xD Trodde faktiskt inte att jag skulle få spela där mer, men tydligen behövde de en ytterback xD Får se om jag fixar hela matchen, om jag nu får spela något. Det vet jag ju inte, jag är kanske bänkad hela matchen xD Får väl se :P

Imorgon ska jag in till Göteborg och lämna in min telefon, Jaffa ska med tror jag (= Skojs ^^ Sen jobba onsdag och torsdag. Fick två dagar extra för attd e behövde folk, inte mig emot vill ha pengarna ^^,

Jaja, ska sitta och försöka få ordning på Facebook nu, har itne hajajt den sidan helt än xD


Kommentarer
Postat av: frida

får jag också följa med? jag har inget o göra :(

2009-06-08 @ 18:35:23
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0