Hostanfall!

Okej, på en halvtimme har jag fått runt tre grymt jobbiga hostanfall. Grymt jobbigt, hostar så att jag typ "sätter i halsen", men hostar man lite till då och får i sig lite vatten går det över efter ett tag. Jag har hostat så mycket att jag fått tränignsvärk i magen xD haha xD

Nu sitter ajg och letar låtar som jag ska skicka till Leo så att hon kan lägga över de på ett USB och ta med sig det till flaket på frdedag ;) Vi är så duktiga xD

Hjälpte ju min syster med håret förut ^^ hon har ju som sagt avslutnings bal eller fest eller vad det nu är ^^ Väldgt fin blev hon :) Men när jag skulle ta kort så log hon helt sjukt xD Haha, kul hade vi åt det iallafall :P Klänningen hon har på sig har hon sytt själv ^^ Med lite hjälp från mig, mamma och henne slärare :P Vissa delar på den kunde man gjort noggrannare, men det gör inget xD

Okej, bilden får jag lägga in senare, för nu helt plötsligt går det inte att koppla ihop mobilen och datorn. Lagom segt, har alltid kunnat det innan så varför ska det itne gå nu? No Idea! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0