Ingen mer Skola!

Kändes lite konstigt att vakna upp idag och inte behöva gå till skolan. Nu ska man tydligen vara tillräckligt mogen och förberedd på det såkalalde "riktiga livet". De som tyckt skolan har varit jobbig kommer tydligen få det betydligt jobbigare nu. Men det fixar vi, eller? :P

Blev inte så mycket skrivande igår, det var en sån onödig dag som finns bara för att fylla ut året xD Jag gjorde ingenting fram tills två, tre någong gång då jag började fixa mat till mig själv :P Hade ju match igår och det var hur roligt som helst! Jag började att spela som höger yttermitt, och fy fan avd bra det gick xD Henne som var min markering var väldigt långsam, eller så avr jag väldigt snabb igår ^^ Men henne kunde sprang jag förbi flera gånger, hade riktigt kul xD

Blev ju tyvärr nget mål för min del, men jag hade en målchans och ett grymt inlägg :P Blev utbytt efter en 20 - 25 minuter kanske bara för att jag varit sjuk! Elakt eller hur!? Jag som var så himlans grym på yttermiten xD Fick sitta en liten stund sen hamande jag på ytterbacken istället. Mindre kul :P Fick hålla en markering hela tiden, hon var jobbig xD Fast jag avr värre xD Haha ;P Hon fick till och med förfrågan om hon ville döma, lite kul :P
Jaja, vi förlorade iafall med 3-2, borde varit lika minst, men shit happens :P

Satt och kollade på Twillight filmen igårkväll. Det var bra, men jag trodde att den skulle vara betydligt bättre! Så mycket som kompisarna tjatat om den så hade jag mycket högre förväntningar xD Det var mycket som såg hel knäppt ut när de skulle klättra i träd o skit xD Och de som tycker att de som spelar Edwars och Jacob är snygga... vad har ni innanför skallbenet? xD Förlåt mig, men personligen tycker jag inte någon av dem är speciellt snygga... Edward är (enligt mig!) sliskig och har ett konstigt flin :P och Jacob är bara.. hmm konstig xD :P Förlåt men det är jag xD

Nu ska jag åka och kolla affärer med mammsen :) Ha det fin fint ^^

Kommentarer
Postat av: frida

men de flinet e ju så gulligt så man smälter XD. du hade nog för höga förväntningar :P och vrf fick inte jag vara med du hade faktiskt lovat att vi skulle se den ihop första gången du skulle se den :( glömt de?:O

2009-06-08 @ 18:33:10
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0