It's Done!

I skolan så målade vi lakanet ^^, Från början var vi tre, men sen när vi skulle börja måla var vi faktiskt sju! Det ni =P Vi fick målat klart det som sagt, och det blev riktigt snyggt :) BF:s flak kommer vara det snyggaste och färggladaste iår ;) Den andra 3:ans blev riktigt snyggt :) Vårat med tycker jag ^^ Får se hur rumpan på lastbilen blir imorgon xD Men finaste flaket kommer vi ha :D Hejja oss ;) Jag har också fixat låten (tack vare systra min, tacktack :)), så nu ska jag bara be mamma hjälpa mig bränna ut den på en cd så att den är klar :)
Damn, I'm Good ;)

Snart skall jag ställa mig och baka Muffins :) Hittade ju en muffins mix på Ica tur nog, så det är bara att blanda ihop, så ska jag röra ner lite blåbär med (= Kommer bli as gött :D Förhoppningsvis då ^^ Kanske smakar skit, vem vet :P

Sitter fortfarande här och hostar som en idiot, vet inte vad jag ska göra. Druckigt te, men nu är det slut :( Får se om jag kan åka och köpa nytt xD Sen så ska jag höra med mamma om det finns något host medicin eller tabletter eller något liknande som hjälper mot slemighet och hosta :P Låter inte speciellt trevligt, men det är det inte heller kan jag säga.

Ingen som har ett super knep som inte är alltför hemskt, som gör att man mår bättre snabbt? Ge mig så fall är ni söta ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0