Kråkan sitter där den sitter...

Hemma från träningen, jag tränade ju inte men jag hämtade lite bollar och stod i mål en stund ^^ Inte speciellt ansträngande så att säga :) Jag håller tummarna för att jag mår bättre på onsdag så att jag kan träna lugnt då iafall ^^ Mår jag som jag gör idag så kommer jag inte träna, vill låta någorlunda som jag brukar på studenten iafall xD

Imorgon så ska jag vara i skolan vid 12, då ska vi måla vårat lakan till studenten ^^ Yeey :P Får se hur många som är där xD Antagligen itne speciellt många, blir väl antagligen Jag, Jaffa och Frida resten kommer ligga hemma och sova eller göra något annat sköjs. Så klaga inte på mig om vi skriver helt fel saker, utan ni får skylla er själva så fall xD Haha :P Menar vi är ändå 16 i klassen, lagom kasst om det är tre som dyker upp, eller vad tycker ni?

Jag satt och funderade på en sak förut, eller jag och Jaffa diskuterade det. Jag är ju grymt förkyld om ni missat det och måste snyta mig en stup i kvarten. Då funderade jag på hur fan allt snor kan produceras så himlans snabbt! Vi kom fram till att vi måste ha en lite snor blåsa någonstans i kroppen som skickar upp massor när man är förkyld. Det tyckte vi lär jätte realistiskt, eller inte xD Men vi kom inte på någon bättre ide ^^ Har ni svaret på den frågan? Vart allt snor kommer ifrån? Om ni vet svaret så ge mig det :P Börjar bli lite fundersam xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0