Kungsbacka Marknad!

Kom nyss hem ifrån marknaden ^^ Tog med mig hunden på bussen och åkte ner dit vid 9 imorse, tillsammans med Johanna. Gick förbi skolan och hämatde lakanet och mina APU papper ^^ Sen gick jag en sväng på marknaden :P Hittade ingen vit långärmad bolero, så va fan ska jag göra nu?! :S Har ingen tröja att ha på mig imorgon! Jag har typ Panik! Kommer frysa om det itne är skit varmt, vilket jag hoppas på :P Hittade däremot en klänning jag ska ha xD Men inte fan hjälper det mig nu xD

Jag håller på att tvätta massa nu med, vi hade översvämmning i tvättkorgen xD Så kände att det behövdes :P Perfekt väder för att hänga ut det med, sol och lite blåst ^^ Blir as bra xD Ingen aning om vad jag ska göra medans jag väntar, men det är en annan femma ^^ Kolla film eller något sånt kanske? :P Ingen som vill hålla mig sällskap? :P

Imorgon är det den stora dagen! Studenten står för dörren och alla är förväntansfulla ^^ Jag har svårt att förstå att det redan slut. Känns som om det är en vanlig skoldag imon, blir väl nervös och allt sånt när jag är där eller något :)

Här är bilderna på syrran från igår innan hon skulle på deras avslutningsfest ^^ Idag ville telefonen kopplas ihop xD

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Det måste det vara, annars är inte jag med!

2009-06-04 @ 16:29:32
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0