Liten Lårkaka!

Matchen idag gick as bra! Det var riktigt roligt att spela, jag hade gymt kul på plan :D Vi vann med 2-1 vilket jag tyckte avr rättvist. Matchen var hyfsat jämn fast vi var aningen bättre. Men vi har ju som sagt otur med att göra mål. Fast i vårt eget kan vi ju tydligen göra mål xD (syftar inte på jannicke...xD) Men Terese och Billys as snygga mål gjorde att vi vann :D Billy! Ditt mål var som sänt från himlen ;) Snyggt som få :P Hon slog hörna, den gick precis vid främre stolpen och emellan två av deras spelare + målvakten och in i mål :D Härligt härligt ^^

Jag fick en liten lårkaka, eller som mamma sa: "Du kan bara få en liten lårkaka eftersom du har ett litet lår." väldigt klokt sagt ^^ Jag hoppas inte jag har ont imon, blir nog inte så kul då xD Först ska jag ju jobba hela dagen, så ska upp och fixa lite mat tidigt sen ska jag åka tåg tilsammans med Lisa och kämpa hela dagen lång ^^ Sen när vi slutar vid halv 7 så ska jag träffa laget på stationen och åka och se Spanien - England i U21 EM! De ni :D Inte alla som går gratis dit xD Det enda vi behöver betala är resan dit och jag ar fritidskort så det är lugnt :P Göttigt värre ^^

På Fredag är det Midsommar, då ska jag jobba ett tag. Sen ska jag hem och käka och så och därefter åka och ha trevligt med det flumsigaste gänget i Mölndal ;) Ska bli rikigt kul :D

Kommentarer
Postat av: frida

jG VET ATT DU INTE E GAY ;) O JAG E JU UINTE DE HELLER XD

2009-06-18 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0