Lösnaglar!

Har  suttit och försökt få på mig lösnaglar, det gick tillslut ^^ Lite pillit :P Lite svårt att skriva på datorn bara :P Jag får se hur det går att tvätta håret imon xD  och få på sig kläderna och allt xD Men det ordnar sig :P

Ska väl gå och lägga mig snart kanske, studenten morgon som sagt! Ska bli grymt roligt, men lite nervöst :P Fast det är väl så det ska vara antar jag :) Jag låter fortfarande som en kråka, fast inte lika hemskt :P Hostar massa och snorig som en barnunge! Varför ska jag lyckas med detta? Fan för moder natur om det är regn imon!

Det regnar just nu, så förhoppningsvis har det gått över tills imorgon :) Annars vet jag inte hur det blir :S Är ju itne det roligaste att ta studenten i regn :(

Men ska väl ta och hoppai säng kanske? Får se hur jag gör ^^ Vi hörs på lördag allihop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0