Rulltårta med blåbär!

Idag har det varit lika soligt som dagarna innan, ligger väl runt 25 grader kan jag tro. Men idag blåser det en del, vilket är väldigt skönt när man ligger och solar ^^ Jag låg och solade förut, svimma inte.. Men jag fick ytte pytte färg på magen :D De ni xD HAde jag legat och solat ryggen lika länge hade jag varit helt sönderbränt. Varför är det så? Att det är lättare att få färg på ryggen än på magen? Lite surt tycker jag allt ^^

Bakade en rulltårta förut med :) Maräng med grädde och blåbär :) Ha itne smakat är så får väl se om det blev gott :) Men det såg riktigt gott ut iafall ^^ Jag hittade Receptet i GP igår och tyckte det lät lockande ut så jag rev ut det ^^  Ska snart gå ner och skära upp den, den skulle nämligen ligga i frysen i tre timmar så kunde inte smaka med en gång :P Fast marängen var fasligt god iafall :)

Om en halvtimme något sånt ska jag åka med och lämna min bror i Göteborg. Han ska åka iväg på Konfirmationsläger i två veckor med en båt som heter Elida. Ska bli så underbart skönt :D Man bör kanske inte säga att det blir skönt att slippa sina syskon så, men det ska det faktiskt. Låter elakt, men han är väldigt påfredstande... När vi lämnat honom där ska jag och mamma åka och handla och se det sista av Sverige matchen om vi hinner, annars får vi lyssna på den :)
Hejja Sverige! :D

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag tipsade dig om de när vi va i gbg i torsdas xD och vet du vad:D den båten han ska åka med har jag också åkt med xD på min komfirmation ^^

2009-06-27 @ 23:42:51
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0