Segodag!

Sov hemma hos Frida inatt, sov riktigt gött där för en gångs skull xD Brukar jag inte göra ^^ Åkte hem imorse och hämtade Jannicke, skulle köra henne till hålabäck. Hon har somamrskola iår. Sen åkte jag till Kungsmässan och pratade med dem om min klocka, den har nämligen tappat en liten sten. Så jag ska få en ny på Onsdag :D Nice ^^

Imorgon ska jag till Liseberg med några kompisar, ska bli kul. Jag hålelr tummarna för att det är fint väder bara! Är ju itne speciellt kul att gå där om det är regn och tråkigt. Så sol och fint väder har vi bokat xD

På torsdag ska jag först jobba hela dagen sen ska jag kolla på Spanien - England (har jag för mig) i U-21 EM! Hur kul som helst ska det bli :D Får hoppas jag kan komma iväg en liten stund tidigaer från jobbet så att jag hinner möta upp laget :P

Nu ska jag ner och se om mamma behöver hjälp i köket :) Sen är det träning ikväll!! Yeey :P

Kommentarer
Postat av: linn

Nu är tävlingen avslutad, gå in och checka vem som vann :D



ha det bra!

2009-06-15 @ 19:52:26
URL: http://labelsorloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0